You are currently viewing Savet za rešavanje problema sa rezervacijom hotela

Savet za rešavanje problema sa rezervacijom hotela

Rezervisali ste hotel za svoje putovanje, ali kada ste stigli na odredište, shvatili ste da je došlo do greške. Hotel je prebukiran, vaša soba nije spremna ili se razlikuje od onoga što ste očekivali. Šta učiniti u takvoj situaciji?

Prvo, ne paničite. Iako je frustrirajuće suočiti se sa problemom prilikom rezervisanja hotela, to nije kraj sveta. Postoje načini da rešite problem i uživate u putovanju.

Evo nekoliko saveta za rešavanje problema sa rezervacijom hotela:

Savet broj 1. za rešavanje problema sa rezervacijom

Savet broj 1. za rešavanje problema sa rezervacijom

Ostanite mirni i ljubazni

Nemojte vređati ili pretiti osoblju hotela, jer to neće pomoći vašoj situaciji. Umesto toga, budite ljubazni i strpljivi i objasnite svoj problem i šta očekujete kao rešenje.

Super ušteda na IT uređaje

Na primer, možete reći: „Zdravo, ja sam gospodin/gospođa X i imam rezervaciju sobe I od danas do sutra. Međutim, vidim da moja soba nije spremna/da se razlikuje od one koju sam video na mreži. Možete li mi pomoći da rešim ovaj problem?“

Iznajmite motocikl, skuter ili bicikl u bilo kom delu sveta

  • Uporedite 942 kompanije za iznajmljivanje širom sveta
  • Upravljajte svojom rezervacijom na mreži
  • BESPLATNO otkazivanje za većinu rezervacija

Savet broj 2. za rešavanje problema sa rezervacijom

Savet broj 2. za rešavanje problema sa rezervacijom

Zatražite dokaz o vašoj rezervaciji

Ako ste rezervisali hotel onlajn, pokažite im svoju potvrdu e-pošte ili broj rezervacije. Ako ste rezervisali preko agencije, pokažite im svoj vaučer ili ugovor. Ovo će im pomoći da provere vašu rezervaciju i možda pronađu grešku.

Na primer, možete reći: „Evo, ovo je moja potvrda e-pošte/broj rezervacije/vaučer/ugovor koji dokazuje da sam rezervisao ovu sobu za ove datume.“

Savet broj 3. za rešavanje problema sa rezervacijom

Tražite kompenzaciju ili alternativu

Ako hotel nije u mogućnosti da vam obezbedi sobu koju ste rezervisali, imate pravo da tražite nadoknadu ili alternativu. To može biti povraćaj novca, besplatno noćenje, nadogradnja sobe, besplatni obroci ili usluge ili smeštaj u drugom hotelu iste ili više kategorije. Nemojte se plašiti da pregovarate i tražite ono što vam odgovara.

Na primer, mogli biste da kažete: „Razumem da je došlo do greške, ali ja sam platio ovu sobu i očekujem da ću dobiti ono što sam rezervisao. Možete li mi ponuditi povraćaj novca ili alternativu koja bi me zadovoljila?“

Savet broj 4. za rešavanje problema sa rezervacijom

Savet broj 1. za rešavanje problema sa rezervacijom

Obratite se svojoj agenciji ili osiguranju

Ako ste rezervisali hotel preko agencije ili imate putno osiguranje, kontaktirajte ih i obavestite ih o svom problemu. Oni vam mogu pomoći da pronađete drugi smeštaj, da vam nadoknade troškove ili vam pruže pravnu pomoć ako je potrebno.

Na primer, možete da kažete: „Zovem vas iz hotela Ks gde sam trebalo da odsednem, ali je, nažalost, došlo do problema sa mojom rezervacijom. Hotel mi nije dao sobu koju sam rezervisao i nisu mi ponudili zadovoljavajuće rešenje. Možete li mi pomoći da pronađem drugi hotel ili da vratim novac?“

Savet broj 5. za rešavanje problema sa rezervacijom

Ostavite recenziju ili žalbu

Ostavite recenziju ili žalbu

Nakon što rešite svoj problem, ne zaboravite da ostavite recenziju ili žalbu na hotel onlajn ili pismeno. Ovo će pomoći drugim putnicima da izbegnu isti problem, a možda i podstaći hotel da poboljša svoju uslugu.

Na primer, možete reći: „Bio sam gost u hotelu X i imao sam veoma loše iskustvo. Hotel je bio prebukiran, moja soba nije bila spremna ili se razlikovala od one koju sam rezervisao. Osoblje hotela je bilo nepristojno i nekooperativan. Nisu mi ponudili nikakvu nadoknadu ili alternativu. Morao sam da kontaktiram svoju agenciju/osiguranje da mi pomogne. Ne preporučujem ovaj hotel nikome i želim da se preduzmu mere protiv njega.“

Problemi sa rezervisanjem hotela mogu biti dosadni i stresni, ali to ne mora da vam uništi putovanje. Prateći ove savete, možete se nositi sa problemom profesionalno i efikasno, te nastaviti uživati u svom odmoru.

Atlas Servis - 24h pomoć na putu
Atlas Servis - 24h pomoć na putu
Atlas Servis - 24h pomoć na putu

Otkazivanje rezervacije hotela

Želite da otkažete hotelsku rezervaciju, ali niste sigurni kako da to uradite? U zavisnosti od toga kada i kako ste rezervisali hotel, možete imati različite opcije i uslove otkazivanja. Evo nekoliko saveta kako da otkažete hotelsku rezervaciju na pravi način:

Proverite svoju politiku otkazivanja

Pre nego što odlučite da otkažete rezervaciju, proverite politiku otkazivanja hotela ili agencije preko koje ste rezervisali. To možete učiniti tako što ćete pogledati svoju potvrdu e-pošte, broj rezervacije, vaučer, ugovor ili veb lokaciju hotela. Politika otkazivanja će vam reći do kada možete da otkažete bez naknade, koliko će vam biti naplaćeno ako otkažete posle tog vremena i kako ćete dobiti povraćaj novca ako ste platili unapred.

Kontaktirajte hotel ili agenciju

Ako ste sigurni da želite da otkažete rezervaciju, kontaktirajte hotel ili agenciju telefonom, e-poštom ili veb-sajtom. Objasnite im da želite da otkažete rezervaciju i navedite svoje ime, datume dolaska i odlaska, broj sobe i broj rezervacije. Budite ljubazni i zahvalni na njihovoj usluzi. Na primer, možete reći: „Zdravo, ja sam gospodin/gospođa X i imam rezervaciju sobe broj I od datuma Z do datuma V. Nažalost, moram da otkažem svoju rezervaciju zbog nepredviđenih okolnosti. Možete li potvrdite da ste primili moj zahtev za otkazivanje i da mi nećete naplatiti nikakvu naknadu?“

Zatražite potvrdu otkazivanja

Nakon što kontaktirate hotel ili agenciju, zamolite ih da vam pošalju potvrdu otkazivanja na vašu e-poštu ili da vam daju broj potvrde. Ovo će vam dokazati da ste uspešno otkazali svoju rezervaciju i da vam neće biti naplaćene nikakve naknade. Ako ne dobijete potvrdu u roku od 24 sata, ponovo kontaktirajte hotel ili agenciju i proverite da li je došlo do greške.

Proverite svoj račun ili karticu

Ako ste unapred platili rezervaciju, proverite svoj račun ili karticu da vidite da li vam je refundirano. Ovo bi trebalo da bude u skladu sa politikom otkazivanja hotela ili agencije. Ako niste dobili povraćaj novca u roku navedenom u politici otkazivanja, molimo kontaktirajte hotel ili agenciju i zatražite objašnjenje.

Otkazivanje rezervacije hotela može biti jednostavno i bezbolno ako pratite ove korake. Međutim, ako imate bilo kakvih problema ili pitanja, ne ustručavajte se da kontaktirate hotel ili agenciju za pomoć. Oni su tu da vam pruže najbolju moguću uslugu i da vam olakšaju putovanje

 
Atlas Servis - 24h pomoć na putu
Atlas Servis - 24h pomoć na putu
Atlas Servis - 24h pomoć na putu

Podnošenje prijave je besplatno. Compensair naplaćuje 25-35% naknade za uslugu samo ako dobije nadoknadu. Da bi dobili nadoknadu treba da popunite prijavu. Compensair se brine za ostalo.